Contact

email: ezekielgbengaoladosu@gmail.com
phone number: +55 81 97156419

Sunday 29 June 2014

Pregando na Assembleia de Deus/ Preaching at Assembly of God



No dia 15/06, tive a oportunidade de pregar na Assembleia de Deus do Ministério Santíssimo, localizada no município de São Lourenço da Mata. Lá pode mais uma vez compartilhar minhas experiências missionárias, muitas delas estão descritas aqui em meu blog.

Deus colocou no meu coração o desejo de pregar sobre “O Cordeiro de Deus”, o único que tira o pecado do mundo. Muito destes pontos nos quais eu preguei, além da bíblia, nossa arma espiritual, eu usei meu livro “Deixe o seu Deus ser o meu Deus” como base, mas precisamente num capítulo chamado “Eis o cordeiro de Deus!”. Por falar em meu livro, em breve ele estará disponível, versões e-book e “de papel”. 


Agradeço a Deus por tudo!

Nosso Deus reina!


English version 



On June 15th, I had the opportunity to pray at Assembleia de Deus Ministério Santíssimo Church located in São Lourenço da Mata city, Pernambuco state. One more time I could share my mission experiences, and many of these experiences are described here in my blog.
God put in my heart the desire to preach about “Behold the Lamb of God”, the only one who takes our sins away. Many of the points of my preacher, besides the bible, our spiritual weapon, I used my book “Let your God be my God” as a support, precisely from a chapter called “Behold the Lamb of God”. By the way, very soon my book will be available in kindle and paperback version, both in English and Portuguese.

I thank God for everything!
Our God Reigns!!

Com os pastores e obreiros/ With pastors and staffs


Com o irmão Marcos e sua esposa Rosilda/ With brother Marcos and his wife Rosilda

 

No comments:

Post a Comment